Házhozszállítás
1.Értesítés a megrendelés beérkezéséről
Ha sikeresen továbbította részünkre a megrendelését és az beérkezett hozzánk, akkor rögtön kap egy automatkus visszaigazoló e-mail-t.
Amennyiben ez nem történt meg, a megrendelése nem érkezett be hozzánk, kérjük próbálja újra. Ha másodjára se sikerül, kérjük hívjon minket telefonon vagy írja meg e-mail-ben a megrendelését, és mi 48 órán belül visszaigazoljuk.,
2. Banki átutalásos vagy online fizetés esetén csak a vételár bankszámlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a termék legyártását. A teljesítés kezdő időpontja is csak ettől az időponttól számítódik
3. Mikorra készül el a termék?
A gyártási/szállítási idő termékenként eltérő.
Tájékoztató jelleggel:
- Szalagfüggöny: 2 hét
- Lapfüggöny: 2 hét
- Aluminium reluxa: 3 hét
- Fareluxa: 4 hét
- Roló: 2-3 hét
- Sávroló: 2-3 hét
- Pliszé: 2-3 hét
. A termékeket egyedi méretre gyártjuk, ezért van szükségünk ennyi időre, hogy azok Önhöz érjenek.
4. Hogyan jut el hozzám a termék?
Termékeink házhozszállítását a Cs Sprint, Magyar Posta és GLS végzi. A csomagok kiszállítása mindig előzetes egyeztetés után történik.
Továbbá át is veheti azokat ügyfélszolgálatunkon. Az átvétel időpontjáról sms-ben, telefonon vagy e-mail-ben értesítjük.
5. Mennyibe kerül a házhozszállítás?
1-190 cm: 4990 Ft
191-300 cm: 6980 Ft
301-380 cm: 8980 Ft
ingyenes: 400.000 Ft felett
6. Hogyan fognak értesíteni a szállításról?
A csomag feladásáról telefonon, sms-ben vagy email-ben értesítjük a kiszállítás előtti munkanapon. A GLS futárszolgálat tájékoztatást küld szöveges üzenetben vagy email-ben a csomag kézbesítésének reggelén. Ez tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között) és a futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Amennyiben a szállítással kapcsolatban egyedi kérése lenne (például csak délelőtt vagy délután érkezzen a karnis) ezt legyen szíves a rendelés feladásakor jelezni az üzenet/megjegyzés rovatban.
7. A számlát a csomagban találja. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).
8. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik. Csomagolási díjat nem számolunk fel. A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.