Kezdőlap » Házhozszállítás

Házhozszállítás

                                    

1.Értesítés a megrendelés beérkezéséről

Ha sikeresen továbbította részünkre a megrendelését és az beérkezett hozzánk, akkor rögtön kap egy automatkus  visszaigazoló e-mail-t.

Amennyiben ez nem történt meg, a megrendelése nem érkezett be hozzánk, kérjük próbálja újra. Ha másodjára se sikerül, kérjük hívjon minket telefonon vagy írja meg e-mail-ben a megrendelését, és mi 48 órán belül visszaigazoljuk.,

2Banki átutalásos vagy online fizetés esetén csak a vételár bankszámlánkra történő beérkezése után kezdjük meg a termék legyártását. A teljesítés kezdő időpontja is csak ettől az időponttól számítódik

3. Mikorra készül el a termék?

A gyártási/szállítási idő termékenként eltérő.

Tájékoztató jelleggel:

- Szalagfüggöny: 2 hét

- Lapfüggöny: 2 hét

- Aluminium reluxa: 3 hét

- Fareluxa: 4 hét

- Roló: 2-3 hét

- Sávroló: 2-3 hét

- Pliszé: 2-3 hét

. A termékeket egyedi méretre gyártjuk, ezért van szükségünk ennyi időre, hogy azok Önhöz érjenek.

4. Hogyan jut el hozzám a termék? 

Termékeink házhozszállítását a Cs Sprint, Magyar Posta és GLS végzi. A csomagok kiszállítása mindig előzetes egyeztetés után történik.

Továbbá át is veheti azokat ügyfélszolgálatunkon. Az átvétel időpontjáról sms-ben, telefonon vagy e-mail-ben értesítjük.

5. Mennyibe kerül a házhozszállítás?

1-190 cm: 4990 Ft

191-300 cm: 6980 Ft

301-380 cm: 8980 Ft

ingyenes: 400.000 Ft felett

6. Hogyan fognak értesíteni a szállításról?

A csomag feladásáról telefonon, sms-ben vagy email-ben értesítjük a kiszállítás előtti munkanapon. A GLS  futárszolgálat tájékoztatást küld szöveges üzenetben vagy email-ben a csomag kézbesítésének reggelén. Ez tartalmazza a csomag azonosító számát, a kézbesítés várható idejét egy 3 órás időintervallumban (pl. 8-11 óra között) és a futárszolgálat ügyfélszolgálati telefonszámát, ahol egyeztethet a kiszállítással kapcsolatban. Amennyiben a szállítással kapcsolatban egyedi kérése lenne (például csak délelőtt vagy délután érkezzen a karnis) ezt legyen szíves a rendelés feladásakor jelezni az üzenet/megjegyzés rovatban.

7. A számlát a csomagban találja. A kézbesítés munkaidőben, jellemzően 9 és 16 óra között történik, ezért szállítási címként mindenképpen olyan címet adjon meg, ahol napközben tartózkodik az, aki átveszi majd a megrendelt csomagot (például munkahely).

8. Az Ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei azonban minden esetben Önt terhelik. Csomagolási díjat nem számolunk fel. A futárszolgálat hibájából bekövetkező késedelemért felelősséget nem vállalunk.

 

 

 

 

 

kosárban: tétel: 0 db   összérték: 0,- HUF fizetés
vissza
előre